Vi bruger cookies til at gøre din oplevelse bedre. For at overholde den nye e-databeskyttelseslovgivning, er vi nødt til at bede om dit samtykke til at indstille cookies. Få flere oplysninger .
Bestilling
Webshoppen mithjerterum.dk er selvfølgelig åben 24 timer i døgnet, så du kan shoppe, lige når
det passer dig.
Du vælger blot de varer, du gerne vil købe og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan løbende
redigere i indholdet af din kurv, hvis du vil ændre noget undervejs.
Når du er klar til at bestille, klikker du på "gå til bestilling". Herefter indtaster du dine personlige
oplysninger, vælger betalingsmetode og leveringsmetode, godkender handelsbetingelserne, og
gennemfører betalingen. Når købet er gennemført, modtager du automatisk en ordrebekræftelse
via mail.
Vi tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.
I tilfælde af forsinkelser, restordrer eller udsolgte varer, vil vi hurtigst muligt kontakte dig.
Betaling
På mithjerterum.dk kan du betale med følgende kreditkort:
• VISA/Dankort
• VISA
• VISA Electron
• MasterCard
• MasterCard Debit
Vi trækker først pengene, når varerne er sendt fra vores lager, eller ligger klar til afhentning i vores
butik.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det godkendte beløb. Vi opkræver ikke gebyr for
betaling med kreditkort.
Alle priser er i DKK og inklusiv moms.
Levering og fragtpriser:
Mithjerterum.dk tilbyder fri fragt i Danmark på ordrer over 400 DKK.
Fragt under 400 DKK. koster fra 39 DKK.
Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage. Der kan dog opstå forsinkelser hos fragtfirmaet, som gør at
leveringstiden i nogle tilfælde bliver længere.
Vi sender med GLS, som leverer til den pakkeshop, der er tættest på den adresse, du har opgivet
som leveringsadresse.
Du vil modtage en mail/sms, når din pakke er på vej. Her kan du finde tracking-informationerne, så
du kan spore din pakke, på dens vej til pakkeshoppen.
Hvis du ikke afhenter din pakke indenfor 14 dage i pakkeshoppen, har vi har retten til at kræve
returomkostninger på 99 kr. Dette gælder også, hvis du nægter modtagelsen af pakken. Disse
omkostninger ved returfragten vil vi således fratrække ved en kreditering af ordren.
GLS kan i nogle tilfælde være nødt til at omdirigere din pakke, hvis pakkeshoppen du har valgt, er
fyldt op. Det sker dog heldigvis sjældent.