De følgende vilkår og betingelser gælder for køb af varer på
mithjerterum.dk (gældende indenfor DK’s grænser)

Reklamationer


Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret, på varer købt hos Mit Hjerterum. Det betyder, at du kan få den
defekte vare enten repareret, ombyttet, få pengene tilbage, eller få et afslag i prisen, afhængig af
den konkrete situation.


Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af
forventeligt slid, fejlagtig brug eller groft misbrug af produktet.


Kundeservice skal altid kontaktes, inden du sender en reklamation retur!


Tlf: +45 34 11 04 00
Email: info@mithjerterum.dk


VIGTIGT: Reklamationer uden forudgående kontakt og original kvittering vil blive afvist.
Du betaler selv for at sende varen retur til os, men er din klage er berettiget, refunderer vi
selvfølgelig dine fragtomkostninger.


Er klagen ikke berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores
fragtomkostninger til at sende varen tilbage til dig, efter at have undersøgt klagen.


For at gøre det nemt, kan du kan købe en GLS returlabel af os, som du kan printe ud og sætte på
din returpakke. Pakken afleverer du i en GLS PakkeShop efter eget valg. Husk at få en kvittering på,
at du har indleveret pakken, hvis nu uheldet skulle være ude, og den ikke når frem til os. Så er
pakken nemlig forsikret.


Du skal regne med en behandlingstid på op til 14 dage fra vi modtager reklamationen. Dette
skyldes at varen skal sendes til leverandørfirmaet, hvor de skal have mulighed for at udbedre
skaden/manglen.


Kontakt os indenfor "rimelig tid"
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen/defekten. Vi anbefaler,
at du reklamerer så hurtigt som muligt og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget. Du kan
klage ved at kontakte os via e-mail til: info@mithjerterum.dk. Vi vil herefter vurdere klagen, og du
vil modtage yderligere instruktioner.


Når du returnerer varen, bedes du samtidigt så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.


Klage

Vil du klage over dit køb eller vores service (hvilket vi selvfølgelig ikke forventer kommer til at ske),
skal du kontakte vores kundeservice på info@mithjerterum.dk , og vi vil gøre vores bedste for at
finde en løsning på problemet.

Skulle det mod forventning ikke lykkes os, at finde en løsning, har du mulighed for at kontakte:


Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
+45 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk


Du kan læse mere om dine klagemuligheder her:
https://www.forbrug.dk


Lov om køb af varer på mithjerterum.dk er underlagt dansk ret og lovgivning. Enhver tvist afgøres
ved de danske domstole.